- Úvod
- GO motorů Stadion / Jawetta
Seznam dílů a prací na doneseném motoru:
- komplet GO klikovky, nový dolní čep, srovnaná ojnice, nové válečky, ojniční pouzdro ložisková bronz - případně nová kliková hřídel z nabídky - případně výměna ojnice atd...
- pevnostní matice klikové hřídele M8x1 - 14mm šestihran - lícovaný závit
- Honování válce ( lepší nežli broušení ) + komplet Profi pístní sada - píst, kroužky, čep, ségrovky - hrany po honování strženy
- půlměsíce šlapací hřídele
- nové přední řetězové kolečko možnost 11-15 zubů - Profi s vybráním na gufero
- pravé vulkanizované silentbloky, oba typy jak válečkové, tak kuželíkové, nebo novinka kuželíkové s vložkou do karterů s válcovou dírou
- ložiska Italská SKF
- gufera s prachovkou i na spojkové víko
- o-kroužky na šlapací hřídel 3ks + o-kroužek na přední rozetku
- výměna bronzových pouzder karterů a hlavní hřídele - pravá ložisková bronz
- vymezovací podložka mezi víko spojky a páku šlapky
- bronzový kluzák hantýrkou "palec" vypínání spojky
- lamely
- ségrovky spojky
- obdélníková gumová průchodka víka zapalovaní
- výměna indukčního kabelu a drátku ke kladívku zapalovací cívky
- výměna drátku světelné cívky
- nový kondenzátor
- zbroušení kladívka
- sada vnějších pohledových šroubů dle originálu, vnitřní standardní s drážkou, žádné imbusy apod.
- hliníkové / měděné těsnění válce a hlavy
- měděné kulaté těsnění dekompresoru s azbestem
- kontrola těsnosti dekompresoru, případně zabroušení brusnou pastou
- vnější pohledové šrouby motoru dle originálu
- nalévací šroub oleje
- motor těsněn kvalitní pastou Loctite, těsnění pod válec a ke karburátoru originál Reinz
Díly na doneseném motoru kontrolovány dle potřeby vyměněny.
Veškeré použité díly pečlivě testovány, všechny díly jsou z naší nabídky zde na eshopu.
Na motoru mohu zajistit leštění karterů, případně pískování balotinou.
Další možností je oprava prasklých karterů.
GO motoru je přesně dle výrobních postupů v NP Motor České Budějovice, veškerý postup byl osobně konzultován s pánem který mistroval na dílně při výrobě motorů pro mopedy Stadion a Jawetta od roku 1957 do roku 1960..
Možnost vyražení čísel karterů či štítků originálními raznicemi.
Cena GO originál bez úprav cca. do14990,-
Dále mohu nabídnout variantu GO motoru, která je nejvíce preferovaná tzv. GO tourist soušáctí je GO originál + dlouhá 1. rychlost a lehká úprava válce (moped jede cca 60-70 dle karburátoru a výfuku), dále je zde i rezerva pro kolečko 1. rychlosti, případně část spojky. Cena cca do 17490,-.
Další osvědčenou variantou je GO tourist speciál, ta se skládá z GO tourist + klikovka na jehlách nahoře i dole. Jsou 2 varianty a to celá nová klikovka, nebo donešená klikovka zgenerálkovaná s ojnicí s jehlami nahoře i dole. Cena upravená dle klikovky, cena GO cca do 20990,-
GO motorů lze rozšířit o výměnu spojky za PROFI spojku, vše je na domluvě a požzdavcích zákazníka.
Veškeré ceny jsou upravovány individuálně - dle stavu a opotřebení motoru - toto je pro lepší orientaci v možnostech GO.
Dále mohu dle domluvy navrhnout úpravy pro vyšší výkon a dle pravidel závodů!